Spoločnosti Hubert J.E. sa v roku 2011 darilo

Predaj šumivých vín spoločnosti Hubert presiahol v minulom roku 7,3 miliónov jednotkových 0,75l fliaš vrátane exportu, čo predstavuje oproti predchádzajúcemu roku nárast o viac než 2 %. Predaj liehovín pri počte 1,4 milióna jednotkových fliaš zaznamenal významný nárast 10%. Na úrovni minulého roka sa udržal predaj tichých vín ktorých sa predalo viac ako 7,2 milióna jednotkových fliaš. Celkový predaj spoločnosti Hubert J.E. dosiahol za minulý rok vyše 16,3 milióna jednotkových fliaš a medziročne vzrástol o viac ako 2 % oproti roku 2010.

V prvom rade sme nesmierne vďační za vernosť a priazeň našich spotrebiteľov, ktorí nás utvrdzujú v tom, že naše produkty im chutia. Sme hrdí na našu bohatú históriu a tradíciu, zároveň si však uvedomujeme, že je dôležité neustále prinášať niečo nové“, hovorí Ing. Peter Krúpa, riaditeľ spoločnosti pre controlling. „V minulom roku sme preto priniesli na trh novinku Nealkoholický Hubert, ktorý mal u zákazníkov mimoriadny úspech, a ktorého sa v minulom roku predalo viac než 60 tisíc fliaš. Najpopulárnejším sektom ostáva však aj naďalej Hubert de Luxe. Pod značkou Vitis Pezinok sme po prvýkrát v minulom roku uviedli na trh Mladé vína z radu Galéria Vitis, ktoré sa do konca roka vypredali.

Predaj produktov spoločnosti Hubert J.E. v roku 2011 predstavoval vyše 16,3 milióna jednotkových fliaš, z čoho 93 %, t.j. 15,2 milióna fliaš bolo z vlastnej produkcie. Tržby spoločnosti s priemerným počtom 87 zamestnancov predstavovali v roku 2011 takmer 32,2 mil. EUR, čo je nárast o 2 % oproti predchádzajúcemu roku. Na export smerovali 2 % z celkového počtu predaných produktov, a to najmä do Českej republiky.

Celková výška investícií spoločnosti Hubert J.E. v roku 2011 dosiahla takmer 485 tisíc EUR. Veľká časť prostriedkov bola investovaná do vývoja nových produktov, redizajnu jednotlivých značiek, ako aj do kontinuálnej modernizácie výroby a výrobných postupov. „V záujme ponúknuť našim zákazníkom nielen kvalitný obsah ale aj praktický obal, investovala naša spoločnosť do modernizácie plniacej linky.  Vďaka tejto investícii sme schopní uzatvárať fľaše s tichým vínom nielen klasickými “korkovými“ uzávermi, ale aj skrutkovacími. Nový typ uzávera má pozitívny vplyv na kvalitu vína, zvyšuje jednoduchosť otvárania a skladovania vína. Tento praktický a zároveň trendový uzáver získava čoraz viac na obľube aj v tradičných vinárskych krajinách. Aj vďaka týmto investíciám dokáže spoločnosť udržiavať vysokú kvalitu svojich produktov na medzinárodnej úrovni,“ hovorí ďalej Krúpa. 

Okrem hospodárskych výsledkov sa kvalita a vysoký štandard odrážajú aj na množstve domácich a medzinárodných ocenení. Mimoriadne úspechy zaznamenal minulý rok Hubert de Luxe, ktorý získal zlaté medaily na medzinárodných súťažiach vín Vinalies China, K.A.H.A.N 2011 v Ostrave a zlato si doniesol aj z domácej súťaže Winefest Štúrovo 2011. Striebornou medailou ocenili kvalitu Hubert de Luxe aj na súťažiach awc Vienna 2011, MUNDUS VINI Great International Wine Award 2011 a Effervescent du Monde 2011,“ dodáva Krúpa.

Ing. Ingrid Vajcziková, PhD., hlavná enologička spoločnosti Hubert J.E., zhodnotila rok 2011 z pohľadu vinohradníkov ako sľubný a plný očakávaní, pričom slnečné počasie a dostatok vlahy sa zaručia za lahodnú a sladšiu chuť vín. „Dovolím si tvrdiť, že aj rok 2012 bude pre vína rokom dobrým, a že kvalitu našich vín ocenia ako zákazníci, tak odborníci na súťažiach.“