Sekty Hubert Club a Hubert de Luxe s novým dizajnom

Fľaša Hubert De Luxe pred a po redizajne

Spoločnosť Hubert túto jeseň mení dizajn fliaš z radu Hubert Club. Hrdlo fľaše je zoštíhlené, pričom samotná fľaša je o 5 milimetrov vyššia. Miernou zmenou oproti fľašiam Hubert Club prešli aj sekty z radu Hubert de Luxe.  Nový dizajn bol otestovaný v spotrebiteľskom prieskume.

Fľaše sektov Hubert Club sú vyššie a zoštíhleli, no na prvý pohľad výrazné zmeny sa týkajú najmä etikiet. Označenie „Club“ na záklopke nahradilo korporátne logo „Hubert“.

Farba záklopiek sa mení v závislosti od cukornatosti a farby sektu, krčná etiketa je pri sektoch tohto radu po novom jednotná čierna. Výnimkou je Hubert Club polosladké ružové, ktorého krčná etiketa ostáva biela. Predná etiketa je nižšia oproti pôvodnej.

Fľaše sektov Hubert de Luxe takisto prešli úpravami – sú rovnako o 5 milimetrov vyššie, štíhlejšie a označenie „De Luxe“ na záklopke nahradilo korporátne logo „Hubert“. Krčná etiketa dostala nový tvar a predná etiketa je podobne ako pri Hubert Club nižšia.

Našim zákazníkom sa neustále usilujeme ponúkať len to najlepšie spomedzi slovenských sektov. Popri vysokej kvalite vín však myslíme aj na dizajn fliaš. Práve preto sme sa rozhodli, že im túto jeseň ponúkneme sekty z radu Hubert Club v úplne novom šate a s menšími úpravami aj sekty z radu Hubert de Luxe. Zvolili sme o niečo elegantnejší a štíhlejší vzhľad fliaš, o ktorý sa postarali naši dizajnéri z Mr. Design.,“ vyjadril sa Ing. Miroslav Tkáč, riaditeľ spoločnosti pre obchod a marketing. Výsledný dizajn bol otestovaný na základe spotrebiteľského prieskumu a stretol sa s vysoko pozitívnym ohlasom.

Pri tvorbe dizajnu sme sa inšpirovali etiketami sektov Hubert, ktoré sa koncom 19. storočia vyrábali pod značkou Gentry Club. Predchádzala tomu podrobná štúdia jednotlivých dizajnov, s cieľom zachovať odkaz týchto pôvodných sektov,“ povedal Mgr. Art. Milan Mravčák, majiteľ zo spoločnosti Mr. Design. Značku Gentry Club si obľúbil aj cisár František Jozef I. – na prestížnej výstave v Budapešti v roku 1896 ho zhodnotil slovami: „Toto šampanské je vynikajúce!“.

Nové fľaše si budú môcť zákazníci zakúpiť od septembra.