Prémiové šumivé víno Hubert L´Original prešiel redesignom

Hubert_LOriginal_logo_RGB

Spoločnosť Hubert, najväčší slovenský a významný stredoeurópsky výrobca šumivých vín, uviedla na pulty obchodov nový design úspešného sektu Hubert L´Original. Ten svoju kvalitu každoročne potvrdzuje na domácich aj medzinárodných vinárskych súťažiach. Sekt Hubert L´Original je tiež veľmi obľúbený nielen medzi milovníkmi kvalitného vína, ale aj odborníkmi na víno. Cieľom nového designu je zdôrazniť historickú hodnotu značky Hubert J.E., jej 182-ročnú históriu a návratom k písanému logu Hubert zvýšiť atraktivitu tohto kráľa medzi sektami. Produktový rad Hubert L´Original ulahodí naozaj každému – z bielych šumivých vín je na výber brut alebo polosladké, z ružových brut a z červených sladké.

Luxusný design produktu Hubert L´Original s nádychom histórie
Uvedenie nového designu sektu Hubert L´Original je súčasťou stratégie zvyšovania konzumácie sektu s cieľom zdôrazniť hodnotu tohto prémiového sektu, ktorý je nástupcom veľkých značiek minulosti a v mnohom pripomína rodné Francúzsko. Zmena nastala v písaní loga značky Hubert z tlačeného písma na honosnejšie a elegantnejšie písané, ktoré podľa prieskumov spotrebitelia preferujú. Výraznejšie sú odlíšené dozáže, kde každá adjustáž dostala vlastné farebné rozlíšenie, čo uľahčí rozlíšenie jednotlivých šumivých vín radu Hubert L´Original. Nový design ešte viac umocní hodnotu sektu značky Hubert L´Original ako prémiového produktu, ktorý je nositeľom tradície spoločnosti Hubert J.E.

snimka-obrazovky-2016-09-13-o-9-01-10

Pre Hubert L´Original sa rozhodujú náročnejší konzumenti, ktorý doceňujú jeho vysokú kvalitu a nenapodobniteľnú chuť a vôňu. Na medzinárodných i domácich súťažiach toto šumivé víno potvrdzuje umenie vinárskych majstrov spoločnosti Hubert J.E. a dokáže konkurovať aj tým najkvalitnejším sektom sveta. Medzi významné úspechy v minulom roku patrilo zaradenie sektov Hubert L´Original brut a demi sec do Národného salónu vín a svoju pozíciu potvrdzuje už aj na tohtoročných súťažiach. Hubert L´Original sa stal víťazom kategórie šumivých vín a držiteľom dvoch bronzových medailí na súťaži Víno Bojnice 2007. Túto kvalitu šumivého vína doceňujú najmä milovníci dobrého sektu, ktorí ju konzumujú na oslavu každodenných životných radostí, dôležitých rozhodnutí či vhodnú alternatívu na stretnutia s partnermi a priateľmi.

Umenie vinárskych majstrov pri zostavovaní skvelých cuvée z vybraných slovenských vín spolu s dlhým časom zrenia vo fľaši sa v šumivom víne Hubert L´Original snúbia do podoby sektu jedinečných charakteristík.“ – povedal Ing. Štefan Ailer riaditeľ spoločnosti Hubert J.E. pre výrobu a techniku. Je vyrábaný tranzverznou metódou (Méthode Transvals), pri ktorej prebieha druhotné kvasenie vína priamo vo fľaši a ďalej toto víno zrie na kvasinkách minimálne 9 mesiacov.

Pre milovníkov sektu je Hubert L´Original k dispozícii vo viacerých variantoch – šumivé víno biele brut, polosladké (demi sec), ružové (rosé) brut a červené sladké (rouge doux).

Hubert_L_original_Brut_0,75LHubert L´Original brut
Hubert L´Original brut je akostné šumivé biele víno, ktorého kupáž je zostavená z vybraných vyzretých vín – hrdého Rizlingu vlašského, korenistého Veltlínskeho zeleného a šampanskej odrody Pinot blanc, typickej nezameniteľným nádychom tropického ovocia. Pinot blanc. Tento nositeľ trádície značky Hubert sa vyznačuje neutíchajúcim jemným perlením, decentnou biskvitovou vôňou a delikátnou chuťou. Prednosti tohto moku v mnohom pripomínajú rodné Francúzsko.

Je vhodný ako aperitív, k studeným predjedlám, rôznym druhom rýb a hydiny a zeleninovým šalátom.

Obsah cukru je 9 g/l a obsah alkoholu je 12% obj. Je k dispozícii v objeme 0,75 l.

hubert-l-original-demi-secHubert L´Original demi sec
Hubert L´Original je polosladké akostné biele šumivé víno s obsahom cukru 34 g/l. Je pripravované premysleným kupážovaním hrdého Rizlingu vlašského, korenistého Veltlínskeho zeleného a šampanskej odrody Pinot blanc, typickej nezameniteľným nádychom tropického ovocia. Je výsledkom zvládnutého procesu kvasenia, tvorby a zrenia vína vo fľaši. Najmodernejšie technologické postupy výroby a kvalitné odrodové vína burgundského typu zaručujú jemné, dlhotrvajúce perlenie a jedinečný chuťový vnem, ktorý úspešne dotvára slávnostné okamihy pre náročnejších konzumentov.

Vhodné k ovocným dezertom – broskyne, marhule.

Obsah alkoholu je 12,1% obj. a je k dispozícii v objeme 0,75 l.

hubert-l-original-rose-brutHubert L´Original rosé brut
Hubert L´Original rosé brut je symbiózou vzájomného spolupôsobenia kvalitných odrodových vín a ušľachtilých vínnych kvasiniek, čím vytvára neopakovateľný chuťový charakter a originalitu oceňovanú nielen gurmánmi. Najkvalitnejšie vína z najlepších polôh formujú jeho jemný ovocný buket, dlhotrvajúce perlenie a sviežu chuť. Toto akostné šumivé víno je pripravované z najkvalitnejších modrých odrôd viniča Svätovavrinecké a Frankovka modrá.

Výborne doplní predjedlá z lososa alebo hovädzieho mäsa.

Obsah cukru je 14 g/l a obsah alkoholu je 12% obj. Je k dispozícii v objeme 0,75 l.

Hubert_L_original_Rouge_Doux_0,75LHubert L´Original rouge doux
Hubert L´Original červené sladké je akostné šumivé víno vyrobené z prísne selektovaných červených vín z viniča odrody Svätovavrinecké. Dlhodobý riadený proces vyzrievania vnáša tomuto moku lahodnú jemnosť, kvetnatú vôňu a dôstojnú zamatovú chuť.

Súlad chutí a jemné iskrivé perlenie pobádajú ku skvelej kombinácii s čokoládou alebo delikátnymi vyzretými syrmi.

Obsah cukru je 53 g/l a obsah alkoholu je 11,7% obj. Je k dispozícii v objeme 0,75 l.

Hubert J.E. aj v roku 2006 potvrdil dominantnú pozíciu na trhu šumivých vín
V roku 2006 sa spoločnosť Hubert J.E sústredila na zatraktívnenie úspešných produktov, ktoré sú už dlhšie v produktovom portfóliu. Na jeseň 2006 bol predstavený nový redesign produktu Hubert Club a v tomto roku pokračuje na ceste k novým atraktívnym designom aj šumivé víno Hubert L´Original.

Predaj produktov spoločnosti dosiahol v roku 2006 7,35 milióna 0,75 l fliaš, z čoho až 82%, t.j. cca 6 miliónov fliaš pochádzalo z vlastnej produkcie. 3% z celkového počtu predaných produktov smerovalo na export, a to najmä do Českej republiky. Zvyšok bol realizovaný na domácom trhu. Rast predaja zaznamenali predovšetkým šumivé vína Hubert de Luxe a ešte stále novinka v portfóliu spoločnosti – Hubert Grand. Tržby spoločnosti Hubert J.E. v roku 2006 presiahli 507 mil. Sk.

Rok 2006 sa niesol v pokračovaní už nastúpeného trendu vysokej efektivity produkcie pri zvyšovaní kvality výrobkov, čo v priebehu roka potvrdili aj víťazstvá na rôznych domácich aj medzinárodných vinárskych súťažiach. Práve náš prémiový produkt Hubert L´Original brut 2003 a Hubert L´Original demi sec 2003 boli zaradené do Národného salónu vín a už aj na tohtoročných súťažiach obhajujú svoje silné pozície“, povedal Ing. Peter Krúpa, riaditeľ spoločnosti Hubert J.E. pre controlling.

Celková výška investícií v roku 2006 presiahla 16 mil. Sk, pričom k prioritným projektom patrilo predovšetkým ukončenie výstavby haly na víno, nákup nových strojov a technologického vybavenia. Vďaka úspešnému napĺňaniu investičného konceptu v tomto roku, ako aj v rokoch minulých, spĺňa v súčasnosti spoločnosť Hubert J.E. všetky výrobné a technologické štandardy vyžadované Európskou Úniou. Zámer spoločnosti neustále zvyšovať kvalitu svojich produktov bol potvrdený aj úspešnou certifikáciou podľa medzinárodných potravinárskych štandardov IFS (International Food Standard).

Ciele spoločnosti Hubert J.E.
Šumivé víno si v Európe našlo silnú spotrebiteľskú základňu, ktorá ho preferuje v každom ročnom období a konzumuje pri bežných denných príležitostiach. Snahou spoločnosti Hubert J.E. je aj na Slovensku pozicionovať sekt ako svieži, elegantný a štýlový nápoj. Sekt nemá byť vnímaný iba ako „sviatočný nápoj“, ale ako nápoj, ktorý dokáže aj tej najbežnejšej udalosti vdýchnuť osobitú a nezabudnuteľnú atmosféru. Šumivé víno navyše predstavuje decentnejšiu alternatívu k pitiu piva a tvrdého alkoholu. Ing. Miroslav Tkáč, riaditeľ spoločnosti pre obchod a marketing hovorí: “Naším cieľom je vniesť sekt do každodenného života ľudí a v rámci svojho portfólia vyhovieť požiadavkám všetkých spotrebiteľov. Radi by sme tak preklenuli sezónnosť výroby, zvýšili celkovú spotrebu a priblížili sekt mladšej generácii ako alternatívu k pitiu tvrdého alkoholu. Práve z tohto dôvodu sa usilujeme zatraktívniť portfólio našich produktov, a tiež predstaviť iné alternatívy pitia sektu: miešané nápoje a menšie, 2 dcl balenia.“ Predaj a konzumácia sektu je na Slovensku stále vysoko sezónnou záležitosťou. Pre porovnanie Miroslav Tkáč dodáva: „Na Slovensku je priemerná ročná spotreba sektu na obyvateľa necelá jedna fľaša s objemom 0,75 l. V západnej Európe, ako napríklad vo Francúzsku alebo Nemecku, je to 6 až 8 fliaš ročne.