Missky pred finálnym večerom zavítali do vinárstva Hubert J.E.

Každá z finalistiek Miss Slovensko 2017 sa na sobotňajší večer pripravuje iným spôsobom. Niečo však majú predsa spoločné. Všetkých dvanásť súťažiacich ešte pred finále zavítalo do vinárstva spoločnosti Hubert J.E. v Seredi, kde absolvovali prehliadku po celom areáli. Na záver na nich dokonca čakalo malé prekvapenie.

Rovnako, ako minulý rok prebiehalo aprílové sústredenie finalistiek Miss Slovensko aj v srdci výroby sektov Hubert ­­– vo vinárstve v Seredi. Dievčatá absolvovali prehliadku celého areálu za prítomnosti hlavných predstaviteľov firmy. Súčasťou návštevy bol okrem prehliadky aj nabitý sprievodný program.

Nazreli priamo do výroby

Výrobné postupy a kvasné nádoby finalistkám približovala hlavná enologička Ingrid Vajcziková a marketingový manažér spoločnosti Hubert J.E. Miloslav Popovič. Po skončení exkurzie mali finalistky možnosť vyskúšať na vlastnej koži sabráž, teda špeciálnu techniku otváranie fľaše sektu šabľou.

„Dievčatá majú možnosť na vlastné oči vidieť, čo všetko stojí za výrobou jednej fľaše sektu a decentne ochutnať každý náš produkt. Tešíme sa, že návšteva finalistiek Miss Slovensko v našom závode sa stáva každoročnou tradíciou, na ktorej im nielen ukazujeme priestory, ale tiež prinášame nezabudnuteľný zážitok,“ hovorí Ingrid Vajcziková.

Osobné prekvapenie

Bodkou prehliadky bolo prekvapenie od konateľa spoločnosti Hubert J.E., Petra Krúpu­– personalizovaná fľaša pre finalistky, ktorú si vlastnoručne podpísali. ,,Každej finalistke sme venovali fľašu sektu s jej fotografiou, ako pamiatku na dnešnú návštevu v Huberte. Veríme, že si dievčatá odnášajú nielen zaujímavý zážitok, ale predovšetkým množstvo informácii o výrobe  sektu a someliérskej etikete, ktoré im pomôžu pri reprezentatívnych povinnostiach v spoločnosti a zároveň tak zvýšia povedomie o takmer 200 ročnej histórii výroby sektov na Slovensku,“ vysvetľuje Peter Krúpa. Hubert však kladie dôraz aj na bežných spotrebiteľov, kvôli čomu sa rozhodol fľaše s vlastnou etiketou sprístupniť aj verejnosti. Svoj text na fľašu si môžete navrhnúť prostredníctvom online objednávky na stránke www.hubrtonline.sk.

Dievčatá svojím podpisom už tradične ozdobili aj sekt Johann E. Hubert, ktorý nesie meno jedného zo zakladateľov firmy. Túto fľašu si budete môcť taktiež zakúpiť v prostredí online obchodu Hubert.

Ktorý sekt im zachutil najviac?

dsc_8434Záver návštevy spestrila súťaž s kvízom, nadväzujúcim na absolvovaný someliérsky kurz.  V rámci neho sa ukázalo, že preferencie sektov sú rôzne. Kým jedna polovica finalistiek uprednostňuje suché sekty, druhá zase preferuje skôr sladšie šumivé vína. Počas ochutnávok finalistkám pošteklili najviac chuťové poháriky sekty­­ Hubert de Luxe rosé a s tesným náskokom Hubert Grand Zero dosage. Ten zaujal čierno-zlatým elegantným dizajnom, matnou fľašou, ale predovšetkým tým, že vznikol bez pridania cukru a dozážneho likéru.

O to viac sa potešili, keď im konateľ spoločnosti ešte pred ich odchodom oznámil, že aj tento rok spoločnosť Hubert venuje víťazke vaňu plnú sektov zo série Grand – Hubert Grand Zero dosage a Hubert Grand blanc. Nebude teda  prekvapením, keď si finalistky po vyhlásení výsledkov pripijú práve týmito šumivým vínom.

Fanúšikovia instagramového konta hubertsekt, mohli celý priebeh návštevy sledovať aj prostredníctvom funkcie Instagram Stories.